Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν τα “προϊόντα” που πρόκειται να επιστραφούν είναι σφραγισμένα, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία και είναι στην κατάσταση που παρελήφθησαν. Θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο εντός 14 εργάσιμων ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία του παραστατικού.
Για επιστροφές προϊόντων τα  έξοδα επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον “καταναλωτή”.

Σε τυχόν παραλαβή από τον “καταναλωτή” ελαττωματικού προϊόντος ισχύουν οι παρακάτω όροι και εφόσον υπάρχει επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης “καταναλωτών” στο τηλέφωνο 215 777 0174.

  • Το “προϊόν” πρέπει να επιστραφεί από τον “καταναλωτή” στο κατάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς και δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της αρχικής δοκιμής.
  • Το κουτί η εγγύηση και τα εγχειρίδια λειτουργίας αποτελούν μέρος τους “προϊόντος” και πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση.
  • Το ειδικό καρτελάκι της “εταιρείας” καθώς και οι ετικέτες του “προϊόντος” δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο (Παρακαλούμε στείλτε email στο orders@precise.gr εάν κάποια από τις αγορές σας έχει παραδοθεί χωρίς το ειδικό καρτελάκι της “εταιρείας” ή την ετικέτα του “προϊόντος”).
  • Δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση (π.χ. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού).
  • Εάν το “προϊόν” συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.
  • Παρακαλούμε αποστείλετε τα “προϊόντα” μέσω της ίδιας ταχυμεταφορικής υπηρεσίας που παραδόθηκε σε εσάς.
  • Η αδυναμία λειτουργίας του “προϊόντος” πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του “προϊόντος”, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ.
  • Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του “προϊόντος” πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service.
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του “προϊόντος”, η “εταιρεία” μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον “καταναλωτή”.

Σε περιπτώσεις επιστροφής “προϊόντων” το κατάστημα μόνο εφόσον ζητηθεί από τον “καταναλωτή” δύναται να μην επιστρέψει χρήματα, αλλά να πιστώσει το ακριβές ποσό στην αμέσως επόμενη παραγγελία.

Η “εταιρεία” δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή “προϊόντων”, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η κατασκευάστρια εταιρεία.

Η “εταιρεία” δεν ευθύνεται για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάσουν τα “προϊόντα” μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Υπεύθυνες για οποιεσδήποτε απαιτήσεις σας καθίστανται οι κατασκευάστριες εταιρείες για τις εμπορικές επωνυμίες που αντιπροσωπεύουν κι οι όροι εγγύησης τίθενται από τις κατασκευαστικές εταιρείες.

Ο “καταναλωτής” έχει ευθύνη για το “προϊόν” μέχρι να φτάσει στα γραφεία της “εταιρείας” γι’ αυτό παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.

Ο “καταναλωτής” οφείλει να επικοινωνήσει για την επίλυση αποριών με την “εταιρεία” στο τηλέφωνο 215 777 0174 ή στο email orders@precise.gr προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή.

Η “εταιρεία” δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα “προϊόντα” επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η “εταιρεία” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον “καταναλωτή”, το ποσό της οποίας θα καθοριστεί από την κατάσταση των “προϊόντων” καθώς και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι της απαίτησης του “πελάτη”.

Για την επίλυση διαφορών στη συναλλαγή που γίνεται μεταξύ της “εταιρείας” και του εκάστοτε “καταναλωτή” αρμόδια είναι μόνο τα δικαστήρια Αθηνών και ισχύει η νομοθεσία της Ελλάδος.

 

Υπαναχώρηση

Ο “καταναλωτής” δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης εντός 14 ημερών από την αποστολή του προϊόντος και με έξοδα δικά του να το επιστρέψει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής.

Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό της “εταιρείας” σε λογαριασμό του πελάτη ο οποίος θα πρέπει να στείλει στην “εταιρεία” τα εξής στοιχεία:

-IBAN

-Δικαιούχο λογαριασμού

-Τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός

Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα  γίνεται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος.